Monday, March 28, 2011





Kenapa aku kena terima semua benda nii? God please kuatkan semangat aku ni.aku dah tak sangup terima benda ni semua and hadapinya.aku taktau nak selesaikan nya macam mane.adakah ape yang jadi nii sumenya punca dari aku sendiri.aku taktahu cerita sebenar laa.please bgtau laa yang sebenarnya.aku nak jumpa si capital D tuu pown teragak-agak sebab aku tau aku nii bukan sape sape lagii gan dia so aku takboleh suka-suka ja nak jumpa dia tu.tapi aku taktahan laa tenguk benda ni jadi dekat aku.kau nak dia ehh?ambik jelah mybe jodoh dia dengan kau kut.aku ni tada yang sepicial nya laa.aku ni kan teruk.tak macam dia , dia perfect --' kan awak kan.sye rase sye dah mula putus asa dengan semua benda nii.can stop tak?kau kan birah ghairah sebab tu semua kau nak kongke kan budak?Ehh cuba benda nii kena dekat batang hidung kau,kau tau laa ape aku rase.sakit tak sakit laa kan.time tuu kau boleh jawab sakit or tak?if aku berkesempatan terserempak jumpa kau aku nak kau jujur gan aku ehh.please.after kau dah bg explain ape and aku boleh terima explain kau tu baru aku rase lega.buat mase sekrang ni aku memng benci kau.sorry.boii

No comments:

Post a Comment